onsdag den 1. august 2012

Venner?

Davs.

Savnet mig? Næppe..

Jeg er en smule kort for hovedet her til aften, så dette bliver også kort.

Altså, jeg laver ikke et kort til Jer. Det må I fandme lave selv. I siger jo ikke engang tak til mig, hvis jeg lavede et til Jer. I ville bare tage det som en selvfølge. Og når jeg så sætter min fod ned og siger ned, ender det sikkert med at der skal bagtales bag min ryg.

Men jeg er sådan set 160% ligeglad med Jer og Jeres meninger, når jeg er sur.

Hvis der tales om mig bag min ryg, så kan jeg tage det. Min ryg er ret bred, den kan holde til det, men kan jeres? Nej, for så snart med siger sin mening til nogle af Jer, så skal det jo ud til andre og så skal der tales bag ens ryg igen.

Sådan er mine venner. De er nogle dejlige nogle. Bagtaler alle hinanden..

Verdens
Bedste
Venner..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar