fredag den 10. august 2012

Dagens nyheder!! #3

Hej, her er jeg igen!!

Savnet mig? Nej? Fint nok..

Men jeg har da savnet dig!! Ja, dig! Dig bag skærmen der!!

Nå, men som overskriften så sejt hentyder til, så vil jeg endnu en gang kast mig ud i de nyheder der har interesseret mig i dag!

MEN!! Jeg starter lige med en nyhed der kom ud i går. Og da tidens tegn står på OL, så er dette også en OL nyhed..

I forgårs løb mændene indledende heats i 4*400m. Et af heatsne vandt USA hvis jeg ikke husker helt forkert.

I går kom det så frem, at en af de fire mænd der skulle løbe fra USA, havde brækket sit ben da han løb. Efter de første 100 m på hans tur kunne han mærke at det var et eller andet galt med benet, men han løb videre. Lige da han starter på de 200 m, mærker han at der er en knogle i benet der brækker. Ja, av for satan i helvede, tænker du sikkert. Ja det syge kommer nu. HAN LØB VIDERE!! Det er jo bare sygt!! Jeg er jo helt overrasket at han løb de sidste 200 meter med et brækket ben! Hvilken sportsånd! Hvilken fighter!!


Statsadvokaten over i København genåbner en sag, som ellers lige var blevet lukket. Sagen handler om politi-vold.

Jeg vil ikke rigtigt sige mere om denne sag, men hvis det er rigtigt, det jeg har hørt og læst, så skal de betjente bare miste deres skilte og i fængsel eller betale en bøde eller noget i den stil..


Andet har jeg egentlig ikke lige tænkt mig at skrive om lige i dette indlæg.

Husk at være en fighter! For så kan du blive til noget.
Behandl folk, som du selv vil behandles.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar