torsdag den 16. august 2012

Jeg er et stort barn

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Eller goddav, hvis du mere er til det.

Jeg er startet på Gymnasium! Nærmere betegnet AGS (Alssundgymnasiet Sønderborg). Klassen hedder T15, og indtil videre, efter to dage, så synes jeg selv, at jeg igen er den mærkelige i klassen..

Men beder man ikke selv om det, når man i et frikvarter begynder at synge disney sange inde i klassen? Men  det var fandme sjovt at se alle de andres hoveder, da de hørte "Føl Hvordan dit liv blir fyldt"!! Det var priceless! Det er derfor, at jeg elsker at være den mærkelige! Du kan gøre lige hvad du vil, eller lige og lige, Du kan gøre næsten alt muligt mærkeligt, og alle de andre vil bare tænke, at det er normalt for mig.

Meeeeeeen, jeg var så satans heldig at have fransk i dag. ER DU GAL DET ER SJOVT! Altså hvis man vil lære det, som jeg vil. Hvis man ikke vil lære det, kunne man jo bare lade være med at vælge det...

Det er altid sjovt at se nogen gamle hoveder, som man desværre ikke går i klasse med mere, men når man så snakker med dem, så lærer man jo altid noget nyt og spændende ikk? Eller når man møder nogen inde på en busstation. Det kan da godt være at man ikke går på samme skole mere, men alligevel smiler man lige til en, eller vinker eller endda snakker med dem. Især når man snakker med dem, så er det som om at man er tilbage i de gamle rammer igen..

Jeg siger ikke at de gamle rammer er bedst, men det er altid rart at have nogen at snakke med.

Jeg skriver igen, når jeg lyster..

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar