fredag den 24. august 2012

These Words

Hejsa med digsa! How's life? Good? Godt så.. Jeg sidder p.t i et tog, og der er næsten intet mere kedeligt. Meeeen alt bliver lige 1000 dejligere og sjovere, hende i den anden bås har sat sig ved siden af ham den snakkesagelige satan! De må da kun kende hinanden, for så ville det fandme være mærkeligt, at han viser hende en video af en majetærsker på hans mobil...

Ellers så går turen bare med fantastisk dejlig musik og stenerenhed..

Jeg dør af stenerenhed faktisk.. Om lidt siger det bare klask, og har ham der en masse nyt at snakke om.. Og klasket var mig der ramte gulvet i toget, hvis du var i tvivl.

Anders Breivik har forresten fået sin dom i dag. 21 år, og så kan de ligge 5 år oven i de 5 år, som de nok har lagt over i de 5 år. Med andre ord, de kan forlænge dommen med 5 gange x år.

Jeg håber at han bliver der hvor han skal være..

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar