mandag den 6. august 2012

Daavs

Goddavs med dig.

Hvordan går det? Haft det godt siden sidst?

Det har jeg ihvertfald. Jeg er blevet gladere, hvis man kan sige det, hvilket man godt kan....

Her forleden var jeg til fest ved nogen af de sejeste tøser jeg kender! Det var pisse hyggeligt! Jeg skulle have haft min computer med, men i sidste øjeblik lod jeg den blive hjemme, hvilket egentlig var en god idé..

Og der kom vist også liiiiidt for meget indenbors.. For lige inden jeg skulle til at gå hjemad, vælter jeg bare... Uden grund. Aner ikke hvorfor, aner ikke hvordan, aner ikke hvor... Og gåturen er også mig en gåde... Jeg husker næsten ingenting af den...

Meeen hjem kom jeg. Og på onsdag skal jeg samme sted igen. Det er ganske vist ikke de samme der holder den, men det skal nok alligevel blive skægt

Og jeg tager min computer med denne gang, så I ikke skal høre på det musik jeg har på min mobil...

Jeg skal nok skrive lidt mere lidt senere, hvis der er noget der lige popper op.

Pas på Jer selv.
Og hyg Jer.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar