onsdag den 4. april 2012

Vi har set den!!!!

Nej, nu skal I høre! Jeg har lige set, at de sender Titanic i biograferne igen, men bare i 3D!!! Nej, JUHUuuuuuuu, jeg har altid drømt om at se et skib synke i 3D.................................. Armen virkelig.. Ja, Titanic, var god, da den udkom, og så frem til 2005.
"Jamen, hvad så med os, der elsker filmen og vil se den i 3D?" Ja, lad vær!! Det er en film, der havde præmiere i fucking 1997! Den er næsten lige så gammel som mig! Og I ser da mig i 3D. Hvad mere kan I forlange!? Gamle film burde ikke komme i biografen 15 år efter de havde præmiere! Hvad havde de troet? At vi havde glemt den!? Det er det samme med Løvernes konge! Den skal da heller ikke "genudsendes" bare fordi at man har teknologien til at lave den i 3D!

Så burde alle de der gamle 1960er film i sort/hvid "Genudsendes" men denne gang bare i farver!


Armen altså. Wake up and get smacked in the face..

Mere vil jeg ikke sige.. Måske

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar