mandag den 2. april 2012

Hjemme igen!

Så er jeg hjemme igen! Nu er Tandslet igen i fare!
Naa, jeg har bare været over hos min fader og familien derover! Det hænder nemlig sådan, at vi skulle fejre min lillebrows fødselsdag! Den lille skid fik over 2000 kroner. Baaaaare det var mig, der havde de penge. De skulle ikke bruges til noget specielt i starten, de skulle bare ligge på min konto, og chille.. Men det var godt, at se lidt af sin fars familie. Og så er det rart at se at ens farmor "har det bedre end nogensinde" for at citere hende. Men det der var mest rart, var at der var næsten ingen der kommenterede på mit dejligt lange hår!! Når jeg siger næsten ingen, så er det fordi at jeg har en fætter, der er jaloux over mit fantastiske hår.

Min fætter er sgu en fin fyr. Han fortalte mig da noget, der fik mig til at åbne mine øjne og se livet i et andet perspektiv. Hvis I vil vide hvad det var, så må I komme og spørge, for jeg skriver ikke sådan noget her...Der var faktisk flere ting i denne weekend, der fik mig til at tænke mig godt og grundigt om..

Min fader og jeg fik da også diskuteret sport, som vi næsten altid gør når vi snakker sammen. Det er nærmest blevet et ritual, at min fader byder på en øl, og så bliver der ellers snakket om alt mellem himmel og jord.
Og det store samtaleemne denne gang, var OB's nedtur og OIK's optur! For dem der ikke ved hvem OB og OIK er så er OB Odense Boldklub og OIK er Odense Ishockey Klub også kendt som Odense Bulldogs.


Jeg indrømmer gerne at det går dårligt for OB, men jeg holder stadig med dem ligemeget hvad, ligesom OIK, der har spillet dårligt de sidste tre år.

Jeg ved ikke om jeg blogger senere i aften, det kommer an på om min hjerne finder på et eller andet at tænke på..

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar