søndag den 29. april 2012

En uventet drejning

Når man sidder og snakker over det dersens Skype med nogle personer, er der altid ÉN person, der er pisse irriterende at høre på. Og det er ikke altid den samme person, men det hænder.
Hver gang jeg snakker med mine "Nørde" venner er der altid, ALTID, to personer der plejer at være irriterende at høre på.
Jeg nævner ingen navne. fordi, at det ville være ondt og fordi at de behøves da heller ikke at vide, hvem det er.

Og det er heller ikke sikkert at de overhovedet læser det her, det er der nok ingen der gør, men hva fanden jeg skriver ikke for jeres skyld, men for en gangs skyld skriver for mig selv. Jeg er sådan set ligeglad med hvad I synes om det jeg skriver, eller om mig som person. Hvis du har noget at sige til og om mig, så kom da for helvede og sig det til mig, i stedet for at jeg skal finde ud af fra en anden person, at en eller anden har sagt noget om mig! Om det er godt eller dårlig! Jeg er træt af folk, der tror at de er noget, men det er de slet ikke.! Jeg kender en der er sådan. Stille og rolig at snakke med alene, men når han så er sammen med sine så fantastiske venner, så skal han nedgøre alt og fucking alle!! Og jeg er træt af det. Han gør det ikke bag deres ryg, hvilket er fint nok med mig, men han skal da for helvede ikke gøre det foran alle i hele klyngen eller hvor han lige befinder sig med sine venner. Han er ved at være en plage.. Og det er derfor at jeg halt glæder mig til at komme væk fra Hørup Centralskole. Når jeg siger "Halvt glæder", så er det fordi at jeg synes at det er træls, at jeg kommer til at miste halvdelen af mine venner.

"Jamen, Rasmus vi mister da ikke kontakten!" Jo, det gør vi. ja, der er god nok noget der hedder Facebook, Skype, Twitter, Google + og mobil, men lidt efter lidt "glemmer man hinanden. Flyder ud i tomheden, hvor man ligger i et par måneder eller fem, og så lige pludselig får man en besked hvor der står " Længe siden". Og hvis skyld er det? Det er ikke kun din, det er såmen også min. Mest min faktisk. Det er personerne selv der skal holde kontakten til hinanden.

Jeg ved ikke hvordan jeg gik fra to irriterende personer, til min frygt om at miste halvdelen af mine venner.

Man skænker ikke andre folk en tanke, men lader dem glide ud i intetheden.

Tænk før du taler.
Du skal behandle folk, som du selv vil behandles.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar