tirsdag den 24. april 2012

#31

Jeg får ikke blogget særligt meget her for tiden. Mine tanker flyver rundt i hovedet på mig, jeg kan simpelthen ikke holde styr på dem.
Derfor ville det nok være optimalt hvis jeg fik skrevet dem ned på bloggen, men jeg har bare ikke tid. Tiden flyver og om mindre end en uge så sidder jeg ved et bord og laver skriftlige eksamener.

Selvom at jeg allerede er blevet optaget på et gymnasium er jeg stadig pisse nervøs, ikke så meget for de skriftlige, men mest for de mundtlige prøver. Alle der har snakket med mig, ved at jeg nemt klokker i ordene, og når jeg står der foran lærer og censor, så kommer det da helt sikkert til at gå af lort til.

Jeg er ikke fysisk eller psykisk parat til det her lort. Men som alt andet i mit liv indtil videre, må jeg bare tage tyren ved halen og se lige ind i situationen, som en meget klog person sagde. Og nej, jeg mener ikke "At tage tyren ved hornene og se den i øjnene", for det her bliver noget lort....

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar