mandag den 16. april 2012

Lad dem være

I dag er en dag, hvor mennesker er døde. Den mest omtalte død er Mærsks død. Du kender vel Mærsk Mc-Kinny Møller? Han døde i en alder af 98 år. Jamen så var det da også lidt på tide synes jeg. Jamen, jeg synes ikke at alle aviserne skal lave sådan et stort nummer ud af det. Manden sov stille ind. Han fik den død, som alle fortjener. Han levede sikkert et godt liv, med masser af penge, som han, heldigvis for os, gav til at lave nye bygninger eller andet. Det er det samme hver gang en kendt dør. Så skal vi liiiiiige have ALT i deres liv. Ligesom da Whitney Houston døde. Hun havde ikke været fremme i papparazziernes søgelys i flere år, men så fordi at hun dør, så er det jo en verdensbegivenhed!! Jeg er ikke sur over det eller noget, jeg synes bare at det er mærkeligt, at det skal være sådan. Jeg ville personligt bare skrive, at jeg var ked af det på familiens vegne, at jeg kondolerer, og så var det det. Jeg synes ikke at der skal være alt det der hurlumhej omkring det. For det går ud over den afdødes familie. Så tænk på dem, og lev jeres liv før det er for sent. Det gjorde Mærsk.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar