onsdag den 7. marts 2012

You want Crazy?!

You got it! Hvis jeg rigtig folder mig ud og viser mit helt eget jeg, ville I slet og ret ikke kunne kende med mere, ligemeget hvor gode venner vi er, eller hvor lang tid vi har kendt hinanden.
Næsten alle fra årgangen burde vide, at jeg har et stort temperament, men jeg kan heldigvis finde ud af at holde det inde, for det meste. Alle ved at jeg er mærkelig. Men det jeg viser på skolen, er ingenting! Jeg ved godt, at jeg selv har sagt, at man skal være sig selv, og det mener jeg stadig. Men hvis du er ligesom mig, der har flere personligheder, så er det ikke alle mennesker der skal se dem, men kun dem som du virkelig stoler på, i mit tilfælde er det mine gode/bedste venner/veninder og min tætteste familie.

Min aggression kommer ikke fra fremmede.

Prikker du bjørnen, så vågner den. Ja, det vidste I ikke.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar