onsdag den 14. marts 2012

Nu blander jeg mig!

Det kan fandme (undskyld sproget) ikke være rigtigt, at homosexuelle ikke må blive viet i en kirke!
Jeg er ved at være godt træt af, at kirken skal bestemme og det er rigtigt eller forkert, at to af samme køn ikke kan blive gift! Alle har ret til at blive gift, om du så er homosexuel eller ej. Vi er alle mennesker! Og hvis I fandens præster ikke vil vie dem, så gør jeg det gerne! Jeg  skal nok klare det hele selv, så hvis det er!For alle har ret til at blive viet i følge mig! Og hvis du er uenig, så må du enten holde det for dig selv, komme og sige det til mig eller bare acceptere, at det er min fandens mening!

Ellers andet jeg skal blande mig i?

Jeg vil gerne sige undskyld til de piger, der blev sure over det jeg skrev i går. Ja, jeg ved godt at når et forhold går itu, er det næsten altid drengen der dummer sig.  Men piger, I skal ikke skære alle os drenge over én kam. Det er jo ikke vores skyld, at I falder for de forkerte.

Hvis du har noget imod mig og min mening, så kom og sig det, men du kan ikke ændre mit synspunkt på tingene.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar