søndag den 11. marts 2012

Jeg væmmes!

Og her er det jeg væmmes over! http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1723972.ece
Hvis du ikke orker at læse hele artiklen, så giver jeg dig et lille referat: Det handler om en amerikansk soldat, der søndag morgen skød, dræbte og måske også brændte 15 civile mennesker i Afghanistan, heriblandt 9 børn.

Nu er det her, at jeg tænker: Hvem fanden (undskyld sproget) tager ud en morgen, og skyder folk som ingenting har gjort?! Hvem tænker: "Sikke en dejlig morgen! Jeg tager lige ud og skyder nogen folk uden nogen grund, bare sådan for sjov"?! Nok ingen, men det er jo det, denne amerikanske soldat har gjort. Folk som ham burde sendes ud på en ø, og så kan de skyde hinanden! Og den ø skal ligge langt væk fra alle andre øer selvfølgelig. Og så må de leve der indtil de dør.
Nu synes du nok, at jeg er total sindssyg, og ja, det er jeg nok, men der er da ingen der skal slippe godt fra at dræbe uskyldige folk, uden nogen som helst grund! Måske skulle jeg sendes ud på øen, bare for at sige min mening?

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar