mandag den 12. marts 2012

Skolens Kæledyr!

Ja, tro det eller ej! Oppe på vores skole, eller bare i 9.klyngen, har vi et kæledyr, der render rundt fra klasse til klasse. Det er en mus! Den er egentlig sød nok. Nej, jeg er ikke en syg person, der har tusindvis af mus hjemme ved mig, det er nok med en.. (RasMUS... Min humør er noget så tør når jeg er træt). En af de gange hvor jeg faktisk har set musen, var da jeg sad med nogle klassekamerater og læste, da Linette pludselig skreg MUS!!!!!!! og pegede hen mod den. Og hun begyndte også at græde en smule, selvom at hun ikke vil indrømme det. Og nej, jeg mobber hende ikke. Slet ikke endda.

Gad vide hvor den egentlig er idag, og hvordan har den kunnet leve oppe på skolen? Har den levet af vores gamle madpakker? Det har den sikkert, og det gør den sikkert stadig.

Jeg har talt. Sådan da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar