søndag den 25. marts 2012

Weekend!

Den her weekend har været den bedste indtil videre i år! No doubt about about that!
Fredagen var der lige skole til at starte med, men det var hurtigt færdigt. Efter det, var det net til Kevin, hvor vi var nogle stykker, der skulle se x-factor! Og det var selvfølgelig den rigtige der vandt efter min mening.
Det var sjovt, at være med som afløser..

Lørdagen var en af de bedste dage i mit liv! Min mutti og jeg tog til Haderslev for at se D-A-D!!!!! Motherfucking D-A-D!! Kæft hvor var det en fed oplevelse! De kan finde ud af at optræde live! Deres sceneshow var fantastisk! Og vi publikum fik da næsten lov til at synge to sange selv.. Hæhæhææ.

D-A-D har været fremme i skoene siden 80'erne og de kan stadig drage publikum til. Det er helt vildt at tænke på. Hvorfor er det, at vi stadig skråler med til Sleeping my day away Og It's After Dark? Rasmus Seebach eller Medina ville ikke kunne overleve i musikbranchen i så mange år, det er de simpelthen for poppet til.

Og i dag, søndag, er det bare afslapning, afslapning og afslapning!!

Så alt i alt en perfekt weekend.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar