lørdag den 2. juni 2012

Jeg har talt.

Halløjsa med dig. Hvordan går det? Fint? Det var godt.

Se hvor venlig jeg er. Eller..
Men sagen er den, at 2+2=4, og jeg har intet til overs for folk der starter rygter.

De kan gå langt ned af en gade, der hedder "JegHarOndtIRøvenVej". Ja, det er nok et langt gadenavn, men det er jeg da egentlig ret meget ligeglad med. I går var jeg bare venlig overfor folk, og hvis man ikke kunne se det, er man meget blind. Men bevares, hvis jeg ikke må være venlig, skal jeg da nok være skide kold og rimelig ligeglad med om hvordan du har det.

Ja, jeg er ikke sur, jeg er skuffet.
Jeg skulle have holdt hånden, og bare bluffet.
Nu sidder du der med en dårlig smag i munden.
Men du kan tage dine ord med ned til Fucking Lunden.

Alt føles som Tomgang, jeg rykker ikke
Parkeringspladsen er til gengæld fyldt i forhold til dit hoved.

Bedsteven, stærkere end sten.
Nu har jeg bare lyst til at brække dine ben.

Du kender stilen hjem, Mister Pikansjos.
Bare jeg kunne give dig et mega stort los.


Loyalitet over penge
Venner over alting

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar