mandag den 28. maj 2012

Føj, Rasmus.

Er du gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal jeg havde det sjovt igår! Jeg fik nok også en smule for meget indenbors. Jeg kan ikke huske halvdelen af hvad fanden jeg lavede, og når der så kommer nogle glimt fra igår, så er de ikke gode fra min side af!

Aftenen startede egentlig fint nok med at jeg gennemførte Pokémon (Ikk døm mig.. Det var sjovt), som jeg var startet på i fredags. Så ja, jeg havde nørdet det en smule. Jeg tog så til en fødselsdagsfest hos en frøken Tækker! Skide skægt! Jeg fik snakket med nogle hoveder jeg ikke havde set i hundrede år og en madpakke. Man skulle egentlig tro at de havde ændret sig, fordi at man på en måde havde mistet kontakten til dem, men ligeså snart at man satte sig ned og snakkede med dem, var det som om at de slet ikke havde været væk. Sådan noget kan gøre mig sindssyg glad! At snakke med sine "Gamle" venner, som man ikke har set i laaaaaaaaaaang tid!

Jeg skal da også love for at jeg drak.. lidt for meget.. Føj, Rasmus.. Styr dig lidt næste gang ikke?

"Rasmus, næste gang at du skal til fest, er det sidste skoledag."

Fuuuuuck.. Jeg er død. Jeg har fået bestilt mit kostume og det skal nok blive skide skægt! Jeg glæder mig meget til den dag, hvor man endelig kan sige Fuck folkeskolen! Jeg blogger nok næste gang om min tid på Hørup, hvor jeg ser tilbage på alt det pis, man har været igennem.

Tiden har været hyggelig. Det var det også igår.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar