mandag den 4. juni 2012

Tak allesammen!!

Jeg ved godt, at jeg i går sagde at jeg var glad af en art. Det var jeg også, men det var kun fordi at jeg hørte musik. Musikken er det eneste der holder mig oppe for tiden. Jeg er nervøs over eksamenerne. Og så er jeg helt igennem deprimeret over at jeg skulle væk fra nok den bedste klasse nogensinde.

De sidste tre år har været helt igennem fantastiske med både B og D klasserne. Det eneste der var dårligt, var at vi skulle splittes i b klassen, men det er jeg kommet over. Jeg kom jo ind i en klasse der var, er og vil altid være fantastisk. Det halvandet år jeg fik inde i D klassen vil jeg nok aldrig glemme. Det har været nogen rigtig gode tider med nogen rigtig fantastiske hoveder! Og nej, jeg mener ikke kun en eller to af jer, jeg mener alle! I alle gjorde klassen til det den var. Jeg ville ikke havde byttet jer ud med nogen af de to andre klasser.

Nu skal det ikke tages som om, at jeg hader de to andre klasser. Tværtimod. De har også nogen af de sejeste mennesker jeg kender, I ved hvem I er. Og hvis I ikke gør, så er jeg lige her! Jeg vil sige tak til jer allesammen, for at gøre årgangen til et skide hyggeligt sted!!

Jeg vil takke lærerne, eller de fleste af dem, for at være der, hvis man havde problemer.. I skal, eller en af jer, lærer at huske tingene udenad og ikke kigge i bogen.. xD

Dem der tog afsted på efterskole i ottende klasse, skal da heller ikke føler sig overset. Jeg havde nogen venner, der tog afsted. Man troede at man ville miste dem, men når man så efter noget tid sætter sig ned og snakker med dem, er det som om, at de altid har været der.

Der er selvfølgelig nogen hoveder jeg kommer til at savne mere end nogen andre. Det er de venner jeg har det bedst med, de venner jeg kan fortælle alt til uden at de dømmer mig.!

I har alle været fantastiske!!

Tak for de tre dejlige år 9. årgang!

Igennem godt og skidt,
kan vi stadig det shit.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar