torsdag den 28. juni 2012

Til venstre kan du se en væg

Neeeeeeeeeeeeeej, Goddaws med dig! Har du haft det godt? Ikke lavet noget dumt? Passet på dig selv?

Godt.

Jeg undskylder, at jeg ikke har skrevet i noget tid. Det er 100% min fejl. Jeg vil ikke komme med dårlige undskyldninger om, at jeg ikke har haft tid, eller har ikke kunnet finde på noget at skrive til dig. Men jeg tror egentlig også, at du er meget ligeglad. Sådan er livet jo, ikk?

I går holdt jeg en dimissionsfest for klassen.

Når ja, jeg er blevet færdige med eksamenerne!! Det er en rar følelse, at vide at man er blevet færdig med folkeskolen. Et kapitel der er blevet læst færdigt i mit livs bog. Et kapitel der har været fyldt med op og nedture på hver sit plan. Et kapitel man ikke glemmer lige med det samme, de venner man har fået i den tid, de venner man har mistet. Men jeg prøver på at holde kontakten med mine venner, om det så er dem jeg gik i klasse med i 7. eller 5..

I dag er jeg bare doven, jeg vil ikke lave en skid. Jeg var lidt fuld i går, ja, men jeg var stadig ædru nok til at holde øje med alle de andre. Jeg fik snakket med nogle hoveder. De havde nok på en måde brug for at snakke med mig, eller nogen andre, men nu var det bare mig der var til rådighed. Og det burde I også vide, at jeg er bare et opkald, en besked eller en bus væk, hvis man har brug for at snakke nogen ting igennem, som man ikke har lyst til at snakke med andre personer med. Og det er ligemeget hvad det er, der er galt. Om det så er en kat der er død, eller at man har mistet en ven, så er jeg har. Så brug det!!

Jeg burde være psykolog eller noget i den dur.. Men jeg tror at det ville et meget hårdt job, da det er et job, der går meget på følelser og alt det.

Her er en sang. Jeg fandt den for noget dage siden, da jeg ville lave en afspilningsliste med sange, der er mere hårde end alle de andre. Men den her, er dejlig stille, man for næsten lyst til at græde, meeeeeeeeeeeen det gør jeg ikke... Endnu..

Jeg har talt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar