søndag den 3. juni 2012

ho'det skal op, Maijn!

I går var jeg i et blues humør, og i dag er det et sådan lidt et reggae humør. Jeg er så lalleglad, så faktisk gør noget. Men jeg har ikke lyst til at læse fysik/kemi, som jeg heldigvis først skal op i på on(d)sdag. Jeg er bare glad for at jeg ikke skal op i morgen. Er du gaaaaaaaaaaaaal, jeg ville være fucked. Jeg ville bare stå derinde, og ligne et stort stort spørgsmål, med et mærkeligt ansigtsudtryk. Men i dag vil jeg bare nyde dagen. med migselv. For der er ingen, der har lyst til at skrive/snakke med lalle fucking glade mig. Jeg kan egentlig også forstå dem. Jeg er pisse irriterende når jeg er bare det mindste lalleglad.

Hvorfor hedder det egentlig lalleglad? Lalle er jo ikke et ord for sig selv... Eller er det? Og hvis det er, hvad betyder det så? Og er det så et navneord eller et udsagnsord eller et helt tredje? og i hvilken sammenhæng ville man bruge det?

Hvorfor fuck tænker jeg på det...? Jeg er her for at give jer en griner, jeg håber at jeg bare nogengange lykkes. Andre gange er I bare: "Hvad i helvede snakker han om? Og hvad fanden er han for en ting?"

Jeg kan leve med det. Kan du?

Der er en dag i morgen, og der er håb for mennesker
-Pede b

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar