torsdag den 10. maj 2012

Torsdag slut.



I morgen bliver en pisse svær dag for mig. Jeg vil ikke klynke og sige hvorfor, jeg vil bare sige, at det bliver svært. Allerede nu har jeg det svært med det. Jeg har haft en dårlig dag, ja, faktisk har jeg haft en dårlig uge. Og det er jo bare herre godt, at have en dårlig uge, når man har eksamener i den uge. Min maske har flere gange været ved at falme, for bare at begynde at ligge ned og græde. Jeg har haft det hård, men jeg skal bare lige over mine problemer, som jeg kæmper med. Dem er jeg egentlig trætte at kæmpe med. Kan de ikke bare ligge sig ned og give op..? Det er det jeg har mest lyst til. Bare stoppe det hele, sige: "Fuck det" og bare være ligeglad med alt.

Men det kan jeg ikke. Jeg vil ikke give op. Ikke så let. jeg har haft større problemer i mit korte liv. Jeg er her endnu, om I vil det eller ej. Jeg er en stor, fed gorilla, der er blevet skudt fem gange. Dette er bare et strejf af en kugle, der nok vil efterlade et lille mærke i min manke.

"Rasmus, er det ikke katte, der har ni liv?"

Nej, vi har alle ét liv. Jeg er træt af at høre folk sige, at katte eller hunde eller bildæk har flere liv.

Vi har et liv, lev det før det er for sent.  <------ Jeg har sagt det før, og jeg mener det stadigvæk. For hvis du ikke har levet livet, som du ville, vil du på et tidspunkt kigge tilbage, og indse at du har spildt flere år på det rene ingenting.

Hold på dine venner, før de også vender sig om og går sin vej.


Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar