tirsdag den 15. maj 2012

Tralolalola

De folk, der prøver på at starte rygter om folk, kan jeg egentlig ikke lide.
Dem der ikke tør at stå bag sine ord, kan give mig en skid.
De prøver bare på at skabe en masse fucking splid.
Jeg siger det jeg mener, de burde I da udmærket vide.

Du siger, Jeg ikke er ærlig..
Jeg er mere ærlig end du.

Som sagt, på en kreativ måde, så hader jeg folk, der ikke tør at stå bag det de siger. Og dem, der bliver pisse sure når de hører et rygte om dem selv, når de selv starter flere rygter end folk i et fængsel.

Ej, okay, jeg vrøvler rigtig meget. Det er nervøsiteten der har ramt mig. Biologi i morgen, jeg dør.

"Rasmus, det er jo kun en halv time!"

OG?! Det er biologi! Jeg ved hat af celler og genetik og planter.. Men jeg kan fotosyntesen!!!!! Jeg er reddet!!

Det jeg startede med at skrive, det er noget jeg mener, og det er noget jeg står bag.

All You'll ever be is a faded memory of a Bully
Make another joke, while they hang another rope, so lonely.
Push them to dirt till the words don't hurt, can you hear me?
No one's gonna cry on the very day you die, You're a Bully.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar