søndag den 2. september 2012

Ironic

Jamen davs igen! Eller hej med dig, hvis dette er første gang du læser dette. Og farvel, hvis det er sidste gang.. Eller noget i den stil.

Anydump. Hvordan går det? Godt? Det var da rart!

Kender du det, hvor du burde lave lektier, eller resten af det, men du har bare ikke koncentration nok til det? Sådan har jeg det hverdag.. Det er ved at pisse mig en smule af. Jeg kan sidde og lave matematik i 20 minutter og så bagefter game i 90 minutter, og så stadig ikke være færdig med at lave lektier..

Jeg står uden for din dør med en stævning. Du er hermed anklaget for at være en Hater i forklædning, hvilket ikke er godt for dig, for når man er en hater, hader man.. Sjovt nok. KÆFT JEG ER HURTIG I DAG!

Jeg burde lave mit matematik færdig.. Jeg bliver aldrig nogensinde færdig.. Med mindre jeg liiiiiiiiiiige tager mig sammen og laver den sidste opgave.. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, jeg giiiider ikke.

Jeg vil heller være Superman! Eller faktisk ikke.. Men det kunne være sejt at flyve.. Og have lasersyn! ORGH HVAD MAN! Men det ville også være nederen.. Tænk at flyve ind i en bygning eller kigge i et spejl..

Anywho, jeg burde komme tilbage til lektierne.

Dagens titel passer perfekt til det med at være en superhelt. Og så er det en pissegod sang!

To beat the Man, you gotta BE the Man.

Jeg har talt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar